Mentor 5 Lagu Baru (Final) Salma – Aku Permata

Selain daripada lagu Listen yang dinyanyikan semula oleh Salma dalam Final Mentor 5 tadi, lagu Aku Permata ni pun okey juga. Pertama kali dengar tak berapa dapat hayati dan rasai liriknya. 2-3 dengar baru best.

Tapi klip ni adalah rakaman di studio dan bukannya rakaman masa final Mentor 5 tadi. Layan sajalah sementara masih boleh. Tapi untuk lirik lagu tu memang tiada dimuatkan di sini.

Please like & share:

Comments

  1. says

    Salma telah dinobat sebagai juara. Kesian pun ada kepada ibu tunggal ini. Moga kemenangan ini membuka pintu rezeki untuk Salmah. Dunia hiburan ini banyak pancaroba kerana hal didalam kain pun orang suka kipas

  2. says

    salma the best and adk nk ckap ckit klu akak mai KEDAH akak tpOn adk psti adk akn ke tmpt akak wat shows?adk pown mnat nyanyian jugk tpi mk adk x bgi adk nyanyi,akak adik pown x bagi juga ttpi adk nak jadi macam akak .nnti adk bleh dpat duit banyak2 dan dpat bagi kat mak adk.

  3. nurul fatihah says

    akak salma are beutiful girl ?suara akak 2 mmg mantap dan lunak nk ckap ckit nie wlau pown mak adk x bgi adik nyanyi tpi akak msti kna sokg adk jugk supya adk leh jdi mcm akak bla bsar nnti

  4. Kakak syurga says

    ermmm..best lgu c salma nie….sedikit sbnyk ad persamaan ngan khidupan sy…xpelh mmg tol pon myb ad hikmah dlm khidupan yg telah tuhan beri untuk kite….good luck salma….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>