≡ Menu

Mentor 5 Lagu Baru (Final) Salma – Aku Permata

Selain daripada lagu Listen yang dinyanyikan semula oleh Salma dalam Final Mentor 5 tadi, lagu Aku Permata ni pun okey juga. Pertama kali dengar tak berapa dapat hayati dan rasai liriknya. 2-3 dengar baru best.

Tapi klip ni adalah rakaman di studio dan bukannya rakaman masa final Mentor 5 tadi. Layan sajalah sementara masih boleh. Tapi untuk lirik lagu tu memang tiada dimuatkan di sini.

About the author: Kulanzsalleh

{ 25 comments… add one }

  • Sabahan Bloggers Club May 30, 2011, 1:22 am

    Memang sedap suaranya ni. harap-harap dia boleh keluarkan album dengan menjadi juara mentor. Di Malaysia ni, ada suara belum tentu ada album…. ;)

    • yusri June 1, 2011, 7:43 pm

      jadi juara dan album pun tak tentu lagi boleh berjaya ..kecuali pengurusan bagus,suara yang unik dan identiti tersendiri…

  • wandisini May 30, 2011, 11:39 am

    salma dah disahkan juara. rasanya memang layak dia juara. suara sedap.

  • yusri May 31, 2011, 12:35 am

    peminat salma la ni? hehehe

  • Ismail N May 31, 2011, 10:06 am

    baguih la si salma ni monag sbb kawe tgk tak ramai yg pertikaikan. so layak ehh jadi juara. Congrats buat salma.

  • zack May 31, 2011, 12:00 pm

    memang sedap lagu salma ni..

  • akubiomed May 31, 2011, 1:36 pm

    Salma telah dinobat sebagai juara. Kesian pun ada kepada ibu tunggal ini. Moga kemenangan ini membuka pintu rezeki untuk Salmah. Dunia hiburan ini banyak pancaroba kerana hal didalam kain pun orang suka kipas

  • Nine June 1, 2011, 6:53 am

    suara dia lunak….sebelum nih dengar kata dia duk nyanyi kat tempat2 kenduri, tak tau betul ker tak….

  • nurul fatihah June 4, 2011, 1:28 pm

    salma the best and adk nk ckap ckit klu akak mai KEDAH akak tpOn adk psti adk akn ke tmpt akak wat shows?adk pown mnat nyanyian jugk tpi mk adk x bgi adk nyanyi,akak adik pown x bagi juga ttpi adk nak jadi macam akak .nnti adk bleh dpat duit banyak2 dan dpat bagi kat mak adk.

  • nurul fatihah June 4, 2011, 10:10 pm

    akak salma are beutiful girl ?suara akak 2 mmg mantap dan lunak nk ckap ckit nie wlau pown mak adk x bgi adik nyanyi tpi akak msti kna sokg adk jugk supya adk leh jdi mcm akak bla bsar nnti

  • Ali ridha June 4, 2011, 11:08 pm

    mana ada nak tengok Mentor ni.
    dengar siapa menang cukup la.

  • Wan June 5, 2011, 10:52 pm

    salma janda hehe

  • Razlan June 6, 2011, 5:42 pm

    Selalu dengan mak ngan adik duk riuh dengan si salma ne

  • linda June 10, 2011, 2:46 am

    kak salma..! hai.. adk minat hbs ar dgr lgu k.slma.. mmg terbaeeekkk……!!!

  • shamizu June 10, 2011, 3:42 am

    Salma ada peluang pergi jauh. Vokal yang baik. Tak puas dengar

  • Kakak syurga June 11, 2011, 8:57 am

    ermmm..best lgu c salma nie….sedikit sbnyk ad persamaan ngan khidupan sy…xpelh mmg tol pon myb ad hikmah dlm khidupan yg telah tuhan beri untuk kite….good luck salma….

  • Puteri Balqis June 14, 2011, 4:02 pm

    Suaranya mmg sedap, album baru belum ada lagi…

  • juanita June 14, 2011, 4:23 pm

    Suara paling mantap abad ini :)

  • wazy June 15, 2011, 9:30 pm

    lagu dia ni pun best

  • Ladybird Merah June 28, 2011, 1:52 pm

    suara SALMA terbaikkkkk…

  • lotstockies June 29, 2011, 12:38 am

    boleh tahan jgk suaranya..terbaik punya..

  • tehah cun July 30, 2011, 3:56 pm

    kak salma nie mmg cntik le lps2 suara best pulk

  • jue rya December 30, 2011, 2:48 pm

    mmng btul puwn..:)

  • shereena January 6, 2012, 5:09 pm

    salma lagu permata in the best.rugi lau tak dengar