≡ Menu

Menyambut Ulang Tahun Anak

Ini peristiwa yang berlaku hari lepas. Agak terlambat sebenarnya untuk saya tulis entri ni disebabkan kesibukan minggu lepas. Tapi disebabkan saya sudah janji dengan anak-anak, kena jugalah terbitkan.

Lagipun nak elakkan daripada anak-anak kecik hati. Hari tu isteri saya ada hantar gambar dan nama di Nickelodeon Asia untuk segmen Birthday Buzz, tapi gambar dan nama anak-anak langsung tak muncul. Mungkin juga terlalu ramai yang hantar nama di sana jadi tak dapat disiarkan semua. Mujurlah ada juga blog ni yang boleh jadi alternatif tayang gambar birthday anak-anak.

Kek Hari Jadi

Pada 16 Julai, anak perempuan saya menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-5. 17 Julai pula, ulangtahun anak sulung lelaki yang ke-9. Masuk kali ni dah 5 kali dua orang anak saya tu menyambut kelahiran serentak.

Ulang tahun kelahiran

Happy Birthday

Ucapan ulang tahun kelahiran untuk anak-anak; Jadilah anak-anak yang soleh yang mampu jadi harta peninggalan paling berharga kami. Semoga Allah swt melindungi kalian semua. Amin.

About the author: Kulanzsalleh

{ 17 comments… add one }

  • Anuar July 21, 2012, 12:31 am

    Tahniah di atas sambutan ulang tahun kelahiran anak-anak tuan blog.. Semoga anak-anak tuan akan menjadi anak yang soleh dan solehah..

    Pada kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa..

    Saya memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat kesalahan yang telah saya lakukan di sepanjang perkenalan kita di alam Cyber..

    Terutamanya ketika saya meninggalkan komen yang menyinggung perasaan tuan..

    • Kulanzsalleh July 21, 2012, 1:24 pm

      Terima kasih..
      selamat menunaikan ibadah puasa..

  • tehr July 21, 2012, 12:46 am

    amin
    moga2 sentiasa gembira bersama rahmat allah

    satu catatan kenangan buat mereka bila besar nanti
    tahniah untuk bro kulanz dan keluarga

    • Kulanzsalleh July 23, 2012, 12:24 am

      betul tu bro.. harap jadi kenangan bermakna buat diorang
      terima kasih banyak2 juga

  • ProfHariz July 21, 2012, 1:38 am

    Semua sambut serentak ? Senang dan jimat.

    Selamat menyambut ulang tahun kelahiran buat mereka. Semoga jadi anak yang baik. InsyaAllah

    • Kulanzsalleh July 23, 2012, 12:45 am

      memang lagi mudah dan jimat :)

  • titan July 21, 2012, 4:06 am

    dah besar dah anak-anak ko yekk..

    • Kulanzsalleh July 23, 2012, 1:19 am

      dah besar-besar belaka :D

  • Orang Kampung July 21, 2012, 4:06 am

    Selamat Menyambut Ramadhan Dan Selamat Hari Lahir utk anak2 Tuan semoga Ramadhan ini kita semua mendapat keberkatan-Nya…InsyaAllah

  • Jebeng Otai™ July 21, 2012, 5:53 am

    selamat hari jdik utk anak2 bro :)

  • Incik RestNrilekS July 21, 2012, 4:36 pm

    Salam Alaiyka.

    Tahniah dapat sambut ulangtahun kelahiran anak. Tak pa, lambat pun tak pa. Janji raikan.

    Owh tidak, nampak kek. Sungguh menyelerekan. Heheheee. Nak makan kek la buka nanti. Hehe. Cam budak budak

  • Mummy Akmar July 21, 2012, 9:00 pm

    Happy Birthday!!!!!!!!!!!!!

  • Denaihati July 21, 2012, 10:35 pm

    Selamat hari lahir untuk anak2 bro semoga panjang umur. mesti meriah dgn 2 kek tu.

  • akubiomed July 21, 2012, 11:21 pm

    Selamat menyambut ulang tahun kelahiran kepada anak-anak bro Kulanz. Terpacar wajah kegembiraan apabila ada acara sambutan dan kek untuk mereka.

  • iAwani July 22, 2012, 11:42 pm

    menyambut kelahiran serentak? waa .. best tu! Cuma lain tarikh tidak apa, biar sambutannya sekali serentak. Lebih bermakna begitu :)

  • Mus July 23, 2012, 5:21 pm

    selamat har lahir kepada anak-anak bro..
    semoga menjadi orang yang berguna bila dewasa nanti

Leave a Comment