Rakaman Video Seks 2 Kanak-kanak Bikin Panas!

Saya minta maaf kerana turut menjadi salah seorang penyebar berita panas, rakaman video seks menggunakan telefon bimbit sepasang kanak-kanak yang dipercayai adik-beradik. Bukan berniat untuk menyebar perkara-perkara tidak baik dan menambah keaiban mereka yang terlibat, tapi sekadar meluahkan rasa hati yang semakin bimbang setiap kali mengetahui berita seperti ini.

Jika anda sendiri, bagaimana perasaan anda apabila mengetahui pasangan terbabit masih terlalu muda. Kalau mengikut berita yang saya baca, budak lelaki terbabit dipercayai berusia antara 11 – 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 – 14 tahun serta mempunyai pertalian keluarga. Maknanya, mereka bukan sahaja melakukan seks luar nikah, tetapi juga melakukan ketika usia masih mentah dan melakukan perlakuan sumbang muhrim.

Bagaimanapun adalah tidak wajar juga menyalahkan 100% kanak-kanak yang melakukan aksi lucah terbabit. Kita sedia maklum bagaimana pemikiran kanak-kanak. Mereka belum melalui semua peringkat kematangan dan sebab itu kadang mereka terlalu naif dan terdorong melakukan perkara-perkara di luar batasan.

Tambahan pula, kalau berdasarkan paparan video terbabit, aksi berahi mereka dirakam dari pelbagai sudut dipercayai dalam bilik hotel atau motel berdasarkan katil dan keadaan sekitar. Bermakna pihak ketiga yang berperanan merakamkan video berkenaan dan berkemungkinan mereka itulah dalang yang telah meracuni fikiran kanak-kanak berkenaan.

Gambar video seks 2 beradik

Gambar diambil daripada rakaman video seks yang melibatkan pasangan kanak-kanak yang dikatakan adik-beradik. Rujuk sumber gambar di bawah.

Semoga pihak terbabit dapat menyelesaikan kes ini dan mereka yang bersalah, termasuk yang terlibat sebagai orang ketiga dalam mengarahkan perbuatan, merakam serta menyebar video berkenaan diambil tindakan sewajarnya  kerana ia melibatkan kesalahan menyalahgunakan kanak-kanak.

Sumber

Please like & share:

Comments

  1. azizan4444 says

    zaman teknologi ni mcm2 ada..sebab tu budak2 pun senang nak terpengaruh..kalau mereka x dikawal dgn betul..lg buruk keadaannya..

    tertarik dgn komen bro pasal orang ke 3 yg merakam tu.kemungkinan betul..atau dorang sendiri yang set kamera tu..

  2. says

    jabatan agama serta pihak hotel kena berkerjasama dalam membendung gejala ini.

    peranan ibu bapa dan masyarakat sekeliling juga penting.
    jangan cari kesalahan..tetapi carilah jalan penyelesaian. insyaAllah..masalah akan selesai

  3. suffer8zine says

    alahaiiii

    Terkini : Antara 10 Jam Tangan Termahal Di Dunia | Telefon Bimbit Paling Lasak Di Dunia | 10 Gunung Tertinggi Di Dunia.

  4. Zain Sobri says

    Video tu dari siam la….ader sumber bagitau, bukan adik badik pown. meke dibayar…kes sindiket ni….untuk tujuan perniagaan. tapi orang melayu malaysia…biasalah suka wat spekulasi…tapi biasalah benda tak elok cepat sangat trsebar macam virus….ape nak jadi anak generasi masa kini….aihhhhhhhhhhhhhh

  5. says

    niat itu yg utama…insyaAllah..mudah-mudahan orang faham niat baik bro kulanz…

    mmg risau tgk berita2 camni…wanau’zubillah…takut benar bila baca berita ni…

  6. kuluksan says

    sya pun tak tahu apa akan terjadi lepas ini…kita berdoa sahaja lah….kerna anak2 zaman sekarang sangat bijak dan cepat mempelajari sesuatu,,,,

  7. arddlididi says

    saya sedih melihat dunia..
    adakah ini dunia yang saya hadapi? persoalan bagi saya.. budak yang berumur belasan tahun snggup melakukan perkara tersebut.xurm sedih . adakah ibu bapa x mgambil berat?. knpew ibu bapa yg perlu dpersalah kan,? adakah agama yang di ajar x mncukupi?. so ktew sebagai masyarakat malaysia haruslah bersatu padu agar perkara mcm iniy tdak akan berlaku lagi. bersatu antara satu sama lain amat penting bagi mwujudkan pertalian antara satu sama lain.. dha.. salam. ;(

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>