‚Č° Menu

Rakaman Video Seks 2 Kanak-kanak Bikin Panas!

Saya minta maaf kerana turut menjadi salah seorang penyebar berita panas, rakaman video seks menggunakan telefon bimbit sepasang kanak-kanak yang dipercayai adik-beradik. Bukan berniat untuk menyebar perkara-perkara tidak baik dan menambah keaiban mereka yang terlibat, tapi sekadar meluahkan rasa hati yang semakin bimbang setiap kali mengetahui berita seperti ini.

Jika anda sendiri, bagaimana perasaan anda apabila mengetahui pasangan terbabit masih terlalu muda. Kalau mengikut berita yang saya baca, budak lelaki terbabit dipercayai berusia antara 11 – 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 – 14 tahun serta mempunyai pertalian keluarga. Maknanya, mereka bukan sahaja melakukan seks luar nikah, tetapi juga melakukan ketika usia masih mentah dan melakukan perlakuan sumbang muhrim.

Bagaimanapun adalah tidak wajar juga menyalahkan 100% kanak-kanak yang melakukan aksi lucah terbabit. Kita sedia maklum bagaimana pemikiran kanak-kanak. Mereka belum melalui semua peringkat kematangan dan sebab itu kadang mereka terlalu naif dan terdorong melakukan perkara-perkara di luar batasan.

Tambahan pula, kalau berdasarkan paparan video terbabit, aksi berahi mereka dirakam dari pelbagai sudut dipercayai dalam bilik hotel atau motel berdasarkan katil dan keadaan sekitar. Bermakna pihak ketiga yang berperanan merakamkan video berkenaan dan berkemungkinan mereka itulah dalang yang telah meracuni fikiran kanak-kanak berkenaan.

Gambar video seks 2 beradik

Gambar diambil daripada rakaman video seks yang melibatkan pasangan kanak-kanak yang dikatakan adik-beradik. Rujuk sumber gambar di bawah.

Semoga pihak terbabit dapat menyelesaikan kes ini dan mereka yang bersalah, termasuk yang terlibat sebagai orang ketiga dalam mengarahkan perbuatan, merakam serta menyebar video berkenaan diambil tindakan sewajarnya  kerana ia melibatkan kesalahan menyalahgunakan kanak-kanak.

Sumber

About the author: Kulanzsalleh

{ 22 comments… add one }

  • azizan4444 December 16, 2010, 5:52 pm

    zaman teknologi ni mcm2 ada..sebab tu budak2 pun senang nak terpengaruh..kalau mereka x dikawal dgn betul..lg buruk keadaannya..

    tertarik dgn komen bro pasal orang ke 3 yg merakam tu.kemungkinan betul..atau dorang sendiri yang set kamera tu..

    • hafizmd December 27, 2010, 4:38 pm

      kalau diorang sendiri set…mmg tahap pro dah ni…

      mintak jauh dari benda2 camni…wanau’zubillah

  • RedBoys December 16, 2010, 6:58 pm

    ish. teruknya. budak2 dh pandai skrg ni. taktahu nak komen apa dah.

  • Ladfe Amir December 16, 2010, 7:08 pm

    jabatan agama serta pihak hotel kena berkerjasama dalam membendung gejala ini.

    peranan ibu bapa dan masyarakat sekeliling juga penting.
    jangan cari kesalahan..tetapi carilah jalan penyelesaian. insyaAllah..masalah akan selesai

  • donny December 16, 2010, 9:04 pm

    panasx2!! hmetro memang hot! haha

  • suffer8zine December 16, 2010, 9:10 pm

    alahaiiii

    Terkini : Antara 10 Jam Tangan Termahal Di Dunia | Telefon Bimbit Paling Lasak Di Dunia | 10 Gunung Tertinggi Di Dunia.

  • tehr December 17, 2010, 2:20 am

    cari budak tu dan cari siapa perakamnya
    setahu aku, budak2 tak boleh sewa bilik hotel

  • zik December 17, 2010, 3:43 am

    dalangnya sapa agaknya??? menjadi persoalan…

  • suri December 17, 2010, 3:26 pm

    rasa nak menitis air mata…

    memikirkan anak2 bakal mmbesar pada masa hadapan…

  • Ali ridha December 18, 2010, 12:29 pm

    entah-entah luar negara punya kerja.
    mana kita tahu kan.

  • Ali ridha December 18, 2010, 12:36 pm

    sungguh menjijik kan
    letak gambar tu.

  • wazy December 18, 2010, 5:09 pm

    Hmm tu la
    terlalu panas,sebab seakarng ni macam-macam ada

  • EEEE December 19, 2010, 12:23 am

    SAPA ADA VID TU KASIK AKU TENGOK

  • Norizwan December 19, 2010, 11:18 am

    persoalannya siapa yang merakamkan babak ini….

  • Mohd Isa December 25, 2010, 1:09 am

    pergh…panas sekali…fuh…makin teruk zaman sekarang ni…

  • Zain Sobri December 26, 2010, 4:04 pm

    Video tu dari siam la….ader sumber bagitau, bukan adik badik pown. meke dibayar…kes sindiket ni….untuk tujuan perniagaan. tapi orang melayu malaysia…biasalah suka wat spekulasi…tapi biasalah benda tak elok cepat sangat trsebar macam virus….ape nak jadi anak generasi masa kini….aihhhhhhhhhhhhhh

  • hafizmd December 27, 2010, 4:37 pm

    niat itu yg utama…insyaAllah..mudah-mudahan orang faham niat baik bro kulanz…

    mmg risau tgk berita2 camni…wanau’zubillah…takut benar bila baca berita ni…

  • kuluksan January 26, 2011, 1:55 am

    sya pun tak tahu apa akan terjadi lepas ini…kita berdoa sahaja lah….kerna anak2 zaman sekarang sangat bijak dan cepat mempelajari sesuatu,,,,

  • arddlididi January 26, 2011, 2:20 am

    saya sedih melihat dunia..
    adakah ini dunia yang saya hadapi? persoalan bagi saya.. budak yang berumur belasan tahun snggup melakukan perkara tersebut.xurm sedih . adakah ibu bapa x mgambil berat?. knpew ibu bapa yg perlu dpersalah kan,? adakah agama yang di ajar x mncukupi?. so ktew sebagai masyarakat malaysia haruslah bersatu padu agar perkara mcm iniy tdak akan berlaku lagi. bersatu antara satu sama lain amat penting bagi mwujudkan pertalian antara satu sama lain.. dha.. salam. ;(

  • Mod Isa October 6, 2011, 1:45 am

    bodohnya engko ni